Geranium & 3 Metals

25 September 2013

geraniums, winter geranium, different metals together, coppar brass silver

It's time to take the geraniums inside.
In Sweden it's too cold to keep them outdoor all winter.
I keep the geraniums in the window, in the basement.
And of course I had to decorate a little "to make it nice for them"...

geraniums, winter geranium, different metals together, coppar brass silver

geraniums, winter geranium, different metals together, coppar brass silver

Copper, brass and silver.
Three different meals, white, greens and the old red wood in the window frame.
I particularly like the copper and wood together. 
Two totally different materials that marry very well.




// Photography by Emelie Ekborg

You Might Also Like

2 Comments

  1. Hej Emelie!
    Jag hade liksom missat att du hade börjat en andra blogg. Så det är klart du hamnade på min blogroll! Låt oss hålla kontakten - vi sysslar ju båda med blommor.
    Kram Ingrid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det var väl inget jag gjorde så mycket "reklam" för ;) Jag började så smått för att se om jag verkligen skulle hinna med 2 st bloggar. Att hålla kontakten tycker jag låter som en jättebra idé! kram

      Delete

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
................................