Instagram: May

1 June 2015


June is here and officially it's summer now!
But first, lets take a look at May on my Instagram feed.
1. I published the recipe of this Chocolate cake de luxe with spring flowers.
2. I made some really lovely bouquets.
3. I met up with Rebecca & Jonatan for an engagement session in the rain.
4. We walked in the woods among lots of primroses.
5. I love violets!
6. My plant gang and I joined Urban Jungle Bloggers.
7. We had some nice yogurt with pear and coconut.
8. Triss really enjoys sunbathing.
9. The cherry tree on our court yard started to blossom.

•    •    •    •    •

Juni är här och officiellt sätt så är det sommar nu!
Men först, låt oss ta en titt på hur maj har sett ut på min Instagram feed.
1. Jag publicerade recept denna chokladkaka de luxe  med vårblommor.
2. Jag gjorde några fina buketter.
3. Jag täffade Rebecca & Jonatan för en förlovningsfotografering i majregnet.
4. Vi promenerade i skogen bland massor av gullvivor.
5. Jag älskar violer!
6. Mitt krukväxtgäng och jag var med i månadens Urban Jungle Bloggers.
7. Vi åt ett supergott mellanmål med yoghurt mjuka päron och kokos.
8. Triss älskar att sola.
9. Körsbärsträd på vår innergård började blomma.




// Photography by Emelie Ekborg

You Might Also Like

2 Comments

  1. Oj så mycket fint! hoppas Juni blir lika kalasbra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Isa, det tror jag nog för nu är det ju faktiskt sommar :)

      Delete

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
................................