Mood Board for new blog design

4 August 2015


I'm working on a brand new blog design!
The weather this summer may not have been perfect, so I took the opportunity to immerse myself in the HTML codes and CSS.
There's still some things left to do, before I can bring it live.
So meanwhile I show you my mood board for this project.

Jag jobbar med en helt ny bloggdesign!
Vädret i sommar kan inte ha varit perfekt, så jag passade på att fördjupa mig i HTML-koder och CSS.
Det finns fortfarande några saker kvar att göra innan jag kan lägga upp den.
Så under tiden jag visa mitt mood board för detta projekt.



Images 1, 2, 3, 4

You Might Also Like

2 Comments

  1. Ibland önskar jag att jag också var duktig på html-koder och sådär så att jag kunde fixa om på min sida. Fast nu ligger jag ju på en site som inte tillåter en egen design så det kanske int e spelar någon roll. Hur som helst så är alla koder bara en enda djungel för mig, fattar ingenting ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag tycker Metro har en ren och användarvänlig design, så jag tycker inte du ska vara ledsen för det. Och så är din header med alla träden så himla fin!

      Delete

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
................................