Celebrating New Design + a Give Away

23 September 2015

give away, utlottning, camera strap, camera strap scarf, kamerarem, kamerarem av scarf, give away camera strap, utlottning kamerarem

Finally the new design is live!
I'v been working on it for a while and I hope you like it and find it user-friendly.
To celebrate I think we fire off with a give away!

Äntligen är den nya designen uppe!
Jag har jobbat med den ett tag nu och det känns kul att äntligen få börja använda den. Jag hoppas att ni kommer att tycka att den är användarvänlig.
För att fira tycker jag vi kör igång en tävling!

give away, utlottning, camera strap, camera strap scarf, kamerarem, kamerarem av scarf, give away camera strap, utlottning kamerarem

I've been looking for a nice camera strap for ages, but I didn't find anything appealing and blue (I really wanted a blue camera strap). But then I found this lovely blue scarf on sale - 2 for the price of 1. Then I bought some leather and hooks and suddenly I had 2 camera straps.
So I thought maybe one of you would like it?

Jag har letat efter en fin kamerarem i evigheter, men jag har inte hittat någon jag gillade och blå (jag ville verkligen ha en blå kamerarem). Men så jag hittade denna blåa sjal på rea - köp 2 för 1. Sen köpte jag lite läder och krokar och plötsligt hade jag 2 kameraremmar.
Så jag tänkte att någon av er också kanske skulle vilja ha en?

give away, utlottning, camera strap, camera strap scarf, kamerarem, kamerarem av scarf, give away camera strap, utlottning kamerarem
.
This is how the give away works:
Share or repost the image above and use the hashtag 
#giveawayflorainspiro and tag @emelie_ekborg.

The give away will end September 30 at 00:00 GMT.
The give away is closed and Martina was the lucky winner.

give away, utlottning, camera strap, camera strap scarf, kamerarem, kamerarem av scarf, give away camera strap, utlottning kamerarem

Så här funkar tävlingen:
Dela eller reposta bilden ovan tillsammans med hashtagen 
#giveawayflorainspiro och tagga @emelie_ekborg.

Tävlingen avslutas 30 september kl 00:00 GMT.
Tävlingen är avslutad och vinnaren var Martina.


// Photography by Emelie Ekborg

You Might Also Like

2 Comments

  1. Så fint det har blivit här inne, Emelie :) Vad duktig du är! Och verkligen superfin kamerarem dessutom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen tack, Sandra! Efter att ha haft samma design sedan starten för 2 år sedan så kändes det som att bloggen behövde en upprfäschning och så hoppas jag att den ska bli mer användarvänlig så här.

      Delete

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
................................